Oglašavanje na društvenim mrežama

Želite zainteresirati Vaše kupce i povećati prodaju?

Iskoristite moći društvenih mreža

Osnovna prednost oglašavanja i marketinga na društvenim mrežama je ta što možete precizno odrediti željene ciljne skupine tako da vaš oglas ne dolazi do osoba koje to ne zanima što uvelike snizuje cijenu oglašavanja.
Oglašavanje na društvenim mrežama je u odnosu na klasične medije značajno jeftinije!

Oglašivač može svakodnevno pratiti sve relevantne statistike koje su vezane za njegov oglas. U svakom trenutku možete znati koliko Vam se investicija isplati odnosno da li ima zadovoljavajući povrat.
Društvene mreže danas nude povoljniju i efikasniju alternativu klasičnom oglašavanju, pod time prvenstveno mislimo na Facebook. Sa bazom od preko milijardu korisnika u svijetu Facebook se postavio i transformirao u izvrstan alat za promociju. Te je iz tih razloga vrlo bitno da poduzeća budu aktivna u svom oglašavanju na društvenim mrežama.

Na Facebook-u korisnici sami šire Vaš sadržaj!

Mogućnosti marketinga putem Facebook-a u zadnjih su nekoliko godina toliko porasli da je Facebook stranica postala bitna isto kao i internet stranica, te vrlo često se odlično nadopunjuju, pogotovo kada želite povećati promet na svojoj internet stranici a ne znate kako.

Besplatna procjena i ponuda!

mail5
  • Više od 1.600.000 korisnika u Hrvatskoj
  • Precizno targetiranje ciljane skupine
  • Plaćanje po kliku, kontrola budžeta.
  • Porast broja korisnika Facebook stranice.
  • Porast prometa na web stranici i rast prodaje

Preporuka drugih korisnika je vaš najbolji marketing!

Upravljanjem društvenim mrežama i objavljivanjem relevantnog sadržaja gradite svoju ciljanu skupinu. Izgradite kvalitetan odnos sa svojim korisnicima, potaknite ih, uključite ih u vašu priču, omogućite im da se o vama priča, da i drugi korisnici čuju za vas, za vaše proizvode ili usluge, jer preporuka drugih korisnika je vaš najbolji marketing.

Kako pristupamo projektu?

Istraživanje tržišta i konkurencije od iznimne je važnosti jer na temelju toga gradite svoju strategiju nastupa na društvenim mrežama.

Izgrađivanjem strategija nastupa na društvenim mrežama postajete relevantni vašim novim potencijalnim korisnicima jer imate jasnu sliku što, kako i kada raditi putem Facebook-a.

Dizajn Facebook stranice podrazumijeva maksimalno iskorištavanje dvije glavne slike, profilna i naslovna slika koje Vas predstavljaju te su prva stvar koju korisnici vide. Ovdje još spadaju sva ostala podešavanja same Facebook stranice kao što su odgovarajuća kategorija vašeg poduzeća, svi podaci o Vama te slično…

Ako ne i najbitnija stavka u vođenju Facebook stranice je objavljivanje relevantnog sadržaja. Omjer marketinga, humora, savjeta i zanimljivosti te izgleda samih objava vrlo su važni faktori u promociji na društvenim mrežama. Morate biti interesantni!

Komunikacijom na društvenim mrežama pokazujete svojim korisnicima da ih shvaćate ozbiljno. Odgovaranje na vrijeme i praćenje svih komentara, osvrta i objavi na Vašoj Facebook stranici je poslije sadržaja druga najvažnija stavka.

Na raspolaganju imate kompletan uvid u statistiku objavi i cijele stranice. Izrađujemo mjesečne izvještaje radi praćenja i korigiranja strategije za buduće vrijeme.

Targetiranje ciljanih skupina

mail3 copy

Unutar Vašeg budžeta nudimo kreiranje ads-a to jest slanje objavi ili kompletne stranice na dodatnu promociju koja se plaća direktno Facebook-u. Ono najbitnije ovdje je mogućnost targetiranja po geolokaciji, interesima, dobi, spolu i slično. Oglase plaćate samo po reakciji korisnika te smo isto tako u mogućnosti određivati dnevne limite budžeta te tako maksimalno iskoristiti vaš novac prilikom promocija.

Relativno nova mogućnost koja se nudi putem Facebook je kreiranje lead ad’s-a. Omogućuje Vam da kreirate sadržaj koji šaljete na promociju te uz call to action gumbova sakupljate razne informacije o korisnicima te provjerite njihov interes za vaše usluge i proizvode. Skraćeno je vrijeme ispunjavanja formi koje ljudi generalno izbjegavaju a pošto su već informacije prilikom kreiranja svog profila predali Facebook-u prijave na vaš newsletter, ponude ili događaje vrši se unutar dva klika putem vaših lead ad’s-a.

Cijena

Vođenje i kreiranje sadržaja za Facebook stranicu te budžet za dodatnu promociju dijelimo u dvije različite stvari unutar naših paketa. Vi sami određujete koliko želite direktno potrošiti putem Facebook reklama ( dodatno oglašavanje koje se direktno plaća Facebook-u, ne nama!) i birate jedan od naših paketa koji se temelje na količini sadržaja koji se objavljuje tjedno, od basic paketa (jedan objava tjedno) pa do premium paketa (tri ili više objavi tjedno). Naravno mi smo tu i da Vam preporučimo najbolji omjer koliko sadržaja objavljivati te koliko trošiti na dodatnu promociju da bi se dobio najbolji efekt za uloženi novac.

Točnu cijenu Vam donosimo tek nakon što istražimo i procijenimo početno stanje. Što pod tim mislimo?
1) Da li imate web stranicu? 2) U koju branšu spada Vaše poduzeće? 3) Da li već imate Facebook stranicu na kojoj ne objavljujete sadržaj?…i slično.

Sve to ulazi u početnu procjenu i našu ponudu Vama kako bismo Vam mogli preporučiti najefikasnije rješenje a uz to i bili financijski pristupačni. Ponudu možete zatražiti ovdje , što više informacija nam ostavite (link na vaš web site i slično) ponuda će biti preciznija te prikladnija Vašim potrebama unutar marketinga na društvenim mrežama.