Pravila Facebook Marketinga

Pravila Facebook Marketinga
14
May

Postoje određena pravila Facebook marketinga o kojima treba voditi računa, jer je poslovni profil po mnogočemu različit od profila fizičke osobe.

Slika na profilu koja zauzima najviše mjesta i najistaknutija je zove se naslovna fotografija. Ona ne smije sadržavati nikakva vrstu reklame (kontakt detalji, informacije o plaćanju i popustima, slike, znakovi i simboli “like” gumba, Facebook logo ili bilokakav znak sa Facebook sučelja. Isto tako, slika nesmije sadržavati poruke kao poziv na akciju “Dođite kupiti…” i slično.

Razne promocije i nagradne igre moraju se odvijati ili preko Facebook aplikacije ili se mora naznačiti kod objave da Facebook nema nikakvih odgovornosti u slučaju pravnog spora.

Iako gotovo svi krše pravilo samopromocije, ono je prisutno. Očituje se u pravilu da objave i poziv na akciju koja bi vama kao stranici donijela više broja lajkova i dijeljenja nisu dozvoljene te mogu rezultirati ukidanjem stranice.

Kod odabira imena stranice, ne smije se odabrati generički tip imena (proizvodite sok i tvrtka se zove “Holo Juice”, Facebook ime ne smije biti “Sok”, već kombinacija “Holo Juice” ili “Holo Juice Sokovi”).

 

Leave A Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *